Tvätt , tvätt & tvätt!

Hejsan hoppsan där ute i världen!

Är lite små stressad just nu. Måste som springa upp och ner hela tiden för jag har tvätt att ta hand om. Har lyckats  tvättat 4 maskiner nu, och har 2 kvar.. Haha, hur lyckas jag? :P
Dagen har annars varit bra, ska inte klaga. Men lyckades först missa en buss imorse, och för att försäkra mig om att Celina skulle till skolan ringde jag henne. Och gissa vad? självklart låg tjejen och sov!! så var bra jag ringde hon.
Annars har jag missat lite dom 2 dagar jag varit borta, men är snabb och jobbar på när vi har lektion så ligger bra till! :) 
Annars var jag på stan med Linn och Isabelle en stund efter skolan, lika trevligt som alltid med er! ♥

Nej nu ska jag ner till tvätten "igen..." Men uppdatera lite när jag kommer upp. Har nämligen en stark fundering kring en bild?!?!?!?!?

Ungefär sånt väder är de nu,!Var ungefär så på midsommarafton under kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0