Trevlig Måndag

Godkväll folket!

Idag har jag inte bloggat så mycket, fast har bloggat en gång, men var kanske inte de roligaste. Sen nu ikväll la jag upp lite bilder på mitt små shoppande, alltid nått! :)
Men har varit på skolan idag, blev att göra klart de sista med Svenska A plus plugga lite inför samhällsprovet som vi har på torsdag.  Bruka inte tycka det är "jätte trevligt" , men var mycket trevligt att jobba tillsammans med Fredrik och Celina idag.
Annars efter skolan blev det stan tillsammans med dom, blev lite shoppande osv. :)
Runt 4 tog Celina bussen hem, oc jag trippade bort till tandläkaren för att möta upp Daniel & Isabelle för att sen äta.
Daniel ville till Kungsgrillen men tyckte vi borde göra de när pengarna kommer, så det blev Max men var gott de med! :)
Annars gled vi runt på stan ett tag, försökte hitta lite kläder till i helgen, hittade då inget. Men ingen fara bara måndag än.

Och nu sitter jag här nyduschat och törstig som gud vet vad..
Men ska bädda ut min soffa nu och kolla lite på Andra avenyn + ringa ett samtal kanske.. ;)


Sov gott alla!


Man kanske borde gå till den Grekiska restaurangen och äta lite Grekisksallad? Mmm.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0