Trevlig kväll!

Nu har tjejerna farit saknar dom redan! Haha skämt.. Eller? Nä men var mycket trevligt med deras sällskapet här ikväll! :) Linn kom och hämtade mig och Isabelle på stan efter vi varit med Celina där ett tag.
Vi åkte bil hem hit till mig, och jag fixade lite käk och så och hoppas dom gillade min mat, men blir något extragott till nästa gång promises!
Annars blev Linns bil väldigt intressant ikväll.. Oj! nu kommer det för mycket info va?..
Men vi har iallafall haft en trevlig kväll med lite skitsnack som alltid samt legat i min sköna bäddsoffa och kollat på Andra avenyn och tjockat oss lite. Underbart!
Nu ska jag städa bort lite saker sen ta en dusch och försöka göra en tidig kväll..





Hellre dum och ärlig än falsk och inte kan stå för de man tycker!


Mitt liv börja på en ny kula, med nya dörrar öppnade och nya äventyr som bara börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0