Massa skitsnack om allt och inget!

Sitter på skolan just nu med Celina, Fredrik och Amanda. Vi diskutera om horor eller jag kanske ska säga det finare ordet prostitution! Kan bara säga dom som väljer de yrket frivilligt tycker jag jävligt synd om!
Nej usch! Såg även att dom som säljer sig kan blogga om de. Stackars dom tjejerna! stackars deras mammor, stackars dom som har pojkvänner.
NEJ
jag ändra mig! är inte synd om dom tjejerna, är man så korkad att ta ett sånt beslut kan man möta på en äcklig halick och offra sig för en annan stackars tjej som kanske drömmer om ett jobb som modell men blivit lurad, eller något annat skit!

Nej fyfan! nu blev jag bara jävligt arg, så ska fortsätta jobba med mitt, och sluta tänka på dom som vill vara horor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0