Livet leker!

Borta bra men hemma bäst. Man bruka säga så kan då säga så är inte fallet för mig just nu! känns som helgen bara rullade iväg, men som man bruka säga tiden går fort när man har roligt, och så är det! ;)
Är då jätte nöjd med helgen, fick gjort de mesta som jag hade i planer + träffa massa trevliga ansikten, gillas!
Och en hel klart en 10 för Fridas fest i lördags!

Kom som sagt hem idag, och fallet var så att.. Mm jag och Isabelle missade bussen ja! :P
Nej nu orka jag inte blogga mer, ska istället ta en dusch sen äta något och kolla lite på Andra avenyn.
Vet jag är ett stor nörd i den serien men kan inte sluta se den.

Bjuder på en skön låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0