Livet är bra underbart ibland ♥

Som sagt ni läste min rubrik, och stämmer verkligen in om ni skulle frågat mig just nu..


Ja! blev ju inte så mycket bloggande för mig igår vissa undra säkert varför så ska berätta lite snabbt nu..
Började med att Fredrik kom hit igår, och allt var så komiskt :P pratade i telefon, minns inte med vem men iallafall så skulle jag ställa ut lite sopor i trappen och rätt som de var stod han utan för mig dörr! Snacka om att Louise Pettersson blev rädd! Men lite småkul var de allt. Vi gjorde inte så mycket innan vi gick till Sannan för att umgås. Men när vi träffat hon skulle vi vidare för att träffa några vänner till henne, och så blev det!
Efter hon surrat med sina vänner en stund gick vi vidare för att möta Daniel, sen när han kom var det hem till mig som gällde. Här hemma myste vi ner oss i min bäddsoffa och kollade på Andra avenyn på min dator. :P Men slutade inte länge innan mina ögonslocknade och jag blev hur osocial som helst. Sorry mina vänner än en gång.
Så, så såg min kväll ut, med trevligt sällskap hela kvällen kunde inte bli bättre än bäst! :D

Gällande idag!
Skolan först som gällde, men bara kul att komma dit och träffa lite av de underbara folket som går där.
(Ta åt er ni som gör de, ni göra mina dagar roligare! ;)) Annars efter skolan träffade jag mina två underbara tjejer.  Vi gick på stan en sväng och kollade på allt möjligt men var även förbi min körskola, så nu ska jag ha körkort inom kort framtid - Wish me luck!
För övrigt ringde vi ner Daniel till stan och drog med han till Subway för att äta middag med oss. Mysigt mysigt! Och innan vi avslutade kvällen på stan bjöd jag hem Linn och Isabelle på middag hos mig imorgon..:)
Nej nu ska jag kolla på ett avsnitt av Andra avenyn + äta lite chips innan jag ska ner och hämta min tvätt..


Jag har tänkt om... Man ska inte döma folk efter hur dom ser ut, eller hur dom beter sig eller hur "dom verka vara" bättre ta reda på sanningen om dom genom att lära känna dom. Och hade jag vetat saker hade jag definitivt gillat dig från första gången man såg dig. :)

Men man kan döma folk om dom såra/sviker gå bakom ryggen och bara är allmänt falska, är en helt annan sak!
:)


Kommentarer
Postat av: kiiim

åååh va du e fiiin gumman :] <3

2010-09-07 @ 20:49:35
URL: http://miniiisaksson.blogg.se/
Postat av: AMS

SNYGGING!

2010-09-13 @ 17:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0