Jag är starkare än nånsin!



Vet inte vad det är, har inte hänt något speciellt + jag känner mig små krasslig och seg idag men är något som får mig glad. Skulle vara intressant om jag själv fick veta vad de skulle vara. 
Tror det är livet som får mig så glad, och personerna som jag har runt mig. Har alltid haft en skeptisk känsla till folk eftersom man blivit sviken och fått knivar i ryggen av dom! Men nu är även den känslan borta.  :)

Men slut pratat om sånt, nu ska jag ta en dusch, sen koppla av och vänta på ett samtal innan jag ska sova, är som sagt skola imorgon som gäller för mig! ;)


















Sov gott alla! :)




Kommentarer
Postat av: Cici

Vilken fin bild på dig! :) Härligt att se att du mår bra. Sköt om dig. Kram

2010-09-14 @ 22:48:37
URL: http://www.sajkosissan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0