Jag älskar livet!

Äntligen helg! :D Längtar tills Ikväll då blir det förfest hemma hos Daniel med lite folk sen blir det utgång!

Blev inget bloggande igår, hade fullt upp med mitt helt enkelt.;) Var på vårdcentralen först på morgonen och hade självklart uringvägsinfektion =/ Men nu har jag penicillin till de. Jo kan man när man tar de? :O först på skolan, sen var jag på stan med två trevliga tjejer från skolan, var trevligt! Var även med Daniel och Isabelle där och köpte mina skor. Tyvärr så följde inte Fanny med, men vi får hitta på något snart tycker jag! :) För övrigt så hade jag , Isabelle och Daniel en liten tjockis middag på Viking. Alltså vi åt pizza! Gott men ska bli mer nyttig nu. Annars sov jag hos henne och hade lika trevligt som alltid. Men aldrig mer gå upp till hennes turkiska grannar och dricka te eller röka vattenpipa! HAHA!
Mm var det sista skoldagen idag eftersom det är helg nu. Men var där, och på lunchen blev jag bjuden på mat av Elliot, tack än en gång! :) Annars har det varit som alla andra dagar. Men hinner inte skriva mer nu ska duscha och göra mig klar! Puss..


Jag kanske är elak på min blogg "ibland" men står för mina åsikter till 110%
Behöver inte springa och snacka om andra när dom inte är i närheten eller i skolan!
Och de man inte vet ska man inte öppna käften om. Men tack och lov jag inte ser ut som ett fuckface alltså kritvit i facet, typ som ett spöke! Och fösöker vara wannabe någon!;)

Ohh, du skulle bara veta sanningen om allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0