Inte en lugn stund.

God kväll folket!

Lite snabbt om dagen innan jag ska göra kväll, är sjukt trött..
Var först på skolan idag! var både bra och dåligt men tur mer av dagen var bra. Annars var jag på stan en snabbis tillsammans med Fredrik & Celina, köpte min hårfärg och lite annat viktigt innan jag stack hem till Isabelle! Blev lite färgande där + bjuden på mat, mysigt mysigt! Sen blev det stan för hela slanten nu ikväll tillsammans med Isabelle, träffade även Daniel en där. Och vi pratade på allt mellan himel och jord, och gjorde ett litet handlar besök inne på Ica..
Lite snabbt om allt, orka inte blogga mer, kan bara säga är bloooond! :D
Sov gott!



Sanningen kommer alltid fram för eller senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0