I have a thinking problem!

Har som fått en ny start på livet å allt den sista tiden, och fundera på att starta en helt ny blogg.

Och varför?

Vill visa er vem jag egentligen är. Den glada tjejen med måna drömmar och hopp, som har mycket positivt att dela med sig. Shit låter som jag älskar mig själv, haha! Nä men vill att folk ska ta mig seriös och gilla det dom läser, och inte bara klicka sig in och skaka på huvet nån gång då och då.
Kan erkänna de varit fegt av mig att skriva dumma saker om folk, även fast jag menat varenda ord alla gånger..
Men har vaknat upp och insett att de bara är fegt, och man kan inte älska alla.. Kan säga, har varit skönt väldigt många gånger att skriva mina åsikter om folk, men.. Vad tjänar jag på de i längden? Ingen ting så klart! -
Och varför lägga ner massa skit på skit här när jag kan dela med mig av så mycket annat?
Har tänk och tänker börja skriva mer om kläder, makeup och mer kosmetika saker. Sånt som är mitt intresse, något jag kan komma långt med, men även dela mitt intresse med tillsammans med er. :) Men självklart även om min vardag!
Som sagt vill inte ha en hat blogg! Tänker följa de jag säger Love the life!
Men innan jag gör något skulle jag uppskatta och vilja att ni som läser min blogg tycker till om min idé!
Skulle bli jätte glad.

Och undra ni något så fråga, tycker ni något så tyck till om de. Uppskatta ärliga folk.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0