Vero moda :)

Nu kan jag äntligen skriva om min dag..

Klev upp lite försen imorse för att hinna duscha, sminka mig och allt gör ska göra på morgonen innan jag är nöjd!
Men iväg kom jag och i tid! :)
Började praktiken tio som vanligt, och höll på att fixa där till 12 ungefär. Sen kom Johanna och hämtade mig för vi skulle luncha ihop. Var mycket trevligt! Vi han med både det ena och de andra som... Att snabb-besöka affärer, äta, snacka lite skit innan vi begav oss tillbaks till våra praktiker. :)
Kl 1 slutade jag lunchen, och jobbade på från då till 6 ikväll så är ganska slut!
Annars när jag tog bussen hem träffade jag på Jennys boy. Han skulle till Jenny så blev lite surrande om både det ena och det andra. Säger bara finns verkligen knäppa folk som verkligen kan ge mig ett gott skratt! :D

Nej nu ska jag ta en dusch innan jag ska kolla på Andra avenyn innan jag ska sova.
Troligen blir det stan med Linn imorgon! :)

Kram! ♥

OBS!
Behöver eran hjälp om ni tycker jag ska göra en ny blogg eller inte! Är tveksam så kommentera och framför eran åsikt till mig. Har ändå lite läsare, samt även nyfikna som är behov att veta min vardag, men dom skiter jag i! Nej nu ska jag inte vara sån, men kommentera! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0