VAD ÄR ERAT PROBLEM?!

Blir riktigt, riktigt jävla less nu! Det folk inte vet de ska dom fan inte ens öppna käften om! Och verkligen inte när det gäller mig, ni vet inte vem ni leker med!
Men för att få slut på allt snack kommer jag berätta vad som hände förra lördagen hemma hos mig!
Hade en ganska stor fest hos mig i lördags var jätte trevligt och allt.. Men det jag vill komma fram till är att när spriten går in går vettet ut? Det är något jag antar ni alla har hört och vet.. Men hur det än var, det kanske spårade ur lite i slutet när lägenheten var fullt med folk, folk dansade på bordet eller när jag fick höra nån idiot försökte ha sex i mitt kök! Men skiter i det, blir bara jävligt ledsen när det ska snackas om att jag skadat mig själv bakom min rygg! Skulle varit en sak om han/hon/dom eller de som nu hade sagt det när jag var i samma rum eller vad som helst. Men kan inte försvara mig, inte ens nästan! Får bara höra massa saker från mina vänner! Men för att få ett slut på allt ska jag förklara hur allt låg till..
Alla hade dragit hem, iaf ut från min lägenhet men var ganska så full, skulle inte ens vilja få veta min promille men hur det än var så hade det gått sönder en flaska i mitt kök, och vet inte hur det gick till men tappade balansen, och som refleks försökte jag ta i golvet med mina händer! Dock blev det inte så utan skrapade upp en bit av min arm så jag fick åka in till akuten och sy! Hade hoppats på att det inte skulle snackas massa men nu när det är gjort är det bättre jag förklara! Finns även en anledning jag stack ner till min mamma för att vila upp mig och för att slippa massa frågor. Tyvärr så ska det ju alltid finnas idioter som älskar att snacka, men nu vet ni hur allt ligger till och ÄVEN om jag hade skadat mig själv vad har ni med det att göra?! Inte ett skit!!
Sköt ni erat så sköter jag mitt! En dag kan du/ni hamna i min situation och då kommer inte ni tycka det är så roligt heller..

Kunde tyvärr inte skriva allt på facebook så detta fick hamna i min blogg istället!




Kommentarer
Postat av: friday

Jag är stolt över att du är min vän, Louise! Jag älskar dig!

2010-10-22 @ 03:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0