Upptagen hela dagen tills nu!

Sorry för dålig uppdatering men har haft fullt upp sen jag slutade skolan.
Började med att jag gick en snabbis på stan med Celina, sen bar det av till Maria för att äta middag!
Hemma hos Maria var det trevligt, och var full rulle med hennes son på 2,5 år! :) Maten ska jag inte klaga på heller eller efterrätten hon gjort, allt var super gott!
Efter vi ätit och fikat stack vi till Ica maxi för att handla lite, kan bara säga var inte lite folk där!
Efter allt handlande åkte vi hem till mig. Var full rulle här hemma med, med den lille men sånt gillas! :)

Annars nu dom senaste 2 timmarna har jag städat och surrat i telefon en del, men nu är allt rent! Nu peppar jag bara inför imorgon! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0