Trött efter gårdagen/natten!

Hallå bloggen!

Gårkvällen var super nice! Började med förfest här hemma hos mig med lite folk. Runt kvart i 11 började vi röra oss in mot stan och måste säga resan in mot stan var lite små spårad! Allt från att be bussgubben stanna för att jag och Johanna behövde pissa, till att bete sig lite små barnsligt i bussen, jasi inga kommentarer. :P
Blev som sagt station igår för hela slanten! Var grymt kul där inne, kan bara säga jag leker lite med elden! men det gillar jag starkt! ;)

Jo hände en sak igår på Max som jag stör mig på, men som jag ändå kan skratta åt nu och som jag även vet andra gör. Ska gå rakt på sak.. Hatar när det finns äckliga svin som kanske är 30-35 + som förväntar sig att få något av en ung tjej som mig. Träffade på ett äckel igår som jag jag gjort klart och tydligt innan att han ska hålla sig borta och inte prata med mig! Dock verka den idioten sakna IQ men äve vett och etikett! Iallafall det här miffot kom fram till mig igår igen, bad han gå bort men även inte stå så nära mig! Självklart lyssnade han inte förens man höjde rösten.
Slutade med att han satt och pratade med en annan som vi satt med, och om jag inte hörde helt fel så lät de som han sa lite saker om mig, och då var det nog! Såg en mugg vid vårat bord som det var fanta i! Ja ni kan nog gissa resten mina vänner. Han fick det på sig! men var inte mer än rätt säger bara HA-HA och varsågod till er jag gav ett skratt till! :)

På tal om annat.. Festade ganska länge igår, från 7 till 6 ungefär. Slutade med förfest hemma hos mig med väldigt trevligt sällskap. Dock får jag bita i det sura äpplet idag eftersom jag mår så som jag gör. Men är nöjd med gårkvällen även fast det kom något bråk ivägen, men var mest trevligt! :)



Jo vi tog mer än 30 bilder igår, men resten kommer jag göra något skoj av som ni får se imorgon.
Nu ska jag ta en dusch och sen fixa lite mat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0