Ska man skratta eller gråta?



Ville som sagt inte skriva så mycket om detta i mitt förra inlägg, men när man ser detta blir man bara förbannad!
Men ja det var några ungdomar som ville in i en lägenhet på nyckelgatan, och jag var en av dom.
Ska förklara hur det ligger till..
Det var som sagt fest igår hos en av mina kompisar på nyckelgatan, och gick lite vilt till men vad ger det hennes turkar till grannar för rätt att försöka lägga sig i? Är det så konstigt att man käftar tillbaks eller be dom gå in? NEJ, inte ens nästan. Men när en man på minst över 30 ska kalla en 19 åring för hora tycker jag det är nog!
Min vän blev kalla för det igår, och självklart beslutade jag + en till tjej att följa med och ta ett snack med han.
Gick väl inte så bra, för först vägrade fegisen öppna och sen när dom väl gör det åker hon på smällar! VAD FAN ÄR DET?! Bara för att dom har dålig syn på kvinnor i sitt land ska dom inte komma hit och bete sig hur som helst. Vi ska acceptera deras land, men dom tror dom kan bete sig/göra exakt hur dom vill här! Men funkar inte så..
Men fram till sak... Var inte så många som tyckte det var okej över det han gjort igår, så kom några killar och bankade på dörren och undrar vad fan han har för fel! Funkar så här i Sverige att det inte är okej att slå en tjej, och absolut inte bara för hon vill diskutera och undra varför dom kalla hon för hora!
Så är så det ligger till för ni som läst detta.

Sen en annan sak, vet vilka svinen är! Min vän bor under dom och får höra ett och annat. Spelar ingen roll om det är på dagar, kvällar eller helgerna. Är aldrig en lugn stund där uppe!
Minns senast för 2 helger sen när vi festat, då kom en av äcklet ner till hon och skulle bjuda mig på cola, men kände bara hur jävla mycket whiskey det luktade och tackade nej. Är bara 18 och ser mig själv inte som vuxen än även fast jag räknas som det, men man kan ju undra hur många tjejer dom försökt göra så med?
Minns även en annan sak när dom frågade om vi ville röka hasch med dom. Minns även för ett tag sen när jag var upp dit första gången, då skulle vi röka vattenpipa och dom skulle bjuda oss på tee, men vågade inte dricka. Och det läskigaste var när dom sa drick lite tee. Men inte nog med det en av gubbarna blottade sig för min kompis för inte alls så länge sen! Men det jag tycker är sjukt är att de ska vara nya tjejer där varje helg! Men inte dog med det, det som äcklar mig mest är när dom ska dra upp unga söta tjejer. Är bara något jag fått höra, men tvivlar starkt på att personen ljuger som sagt de!
Anser dom där männen som farliga, och anser främst att dom är farliga för oss tjejer! Man vet ju inte vad dom kan göra eller vara kapabla till.. Och kan dom slå en tjej som bara vill diskutera, vad gör dom då om man flippar eller inte gör som dom vill eller vad som helst!
Säger bara synd inte killarna kom in igår, och synd tidningen inte kunde skriva allt om gårkvällen eller vad dom gjorde!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka jävla lögner dom skriver i tidningen! Försökt ta sig in i en lägenhet, de är ju bara bullshit? det som var det värsta är ju ändå att dom slåss. Står det med i tidningen? NEJ för sverige tar alla såna där jävla idioter i försvar! Vart fan är världen påväg!

2010-10-09 @ 23:44:06
URL: http://johannavikstroom.blogg.se/
Postat av: Bobbe

Vilka äckliga ruttna avskum.

Ge mig namn på svinen så ska vi ta och styra upp detta. Klart ni tjejer ska få vara ifred.



Ingen blir förvånad att norran vrider och vänder på sina artiklar heller, enligt dom så är alla invandrare snällast i världen, vi har ju inga problem i Sverige. Som tur är så har många börjat öppna ögonen nu.

2010-10-15 @ 18:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0