Ni är bäst ♥

Hallå folket!

Har inte orkat bloggat något idag, är ganska slut efter helgen men främst från min "lilla lilla" fest jag hade igår..
Men som sagt var fest här igår, blev lyckad, och lite spårad kanske men med mycket folk & dans på bort osv osv kunde det inte bli bättre! Dök även upp en som man inte hade förväntat sig men var bara trevligt! :) Annars idag har jag varit lite med Johanna och Svante. :) Hon kom hit och hjälpte mig städa lite, tack vännen! ♥
Annars har jag bara tagit de lugnt, själv eller inte vem vet? ;)

Tack alla för en trevlig helg, och ni girls är helt underbara!


Jag är så jävla glad att jag har dig i mitt liv Celina Westin!
Från att ta dig som världens fjortis ser jag dig som världens underbaraste person & bra vän.






Everywhere i will be whit you!

Kommentarer
Postat av: celina

aaw, jag älskar dig också ; är så jävla glad att jag ändra uppfattningen om dig baby ; ;*

2010-10-17 @ 23:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0