Man är bara ung en gång!

Tja tja! :D
Sitter just nu och prata på med Celina om väldigt entima saker, ja herreguuud säger jag bara! Peppar tills fredag, kommer bli nice, nice! :D
Annars ikväll har jag varit med gullisen Sandra! Vi stack iväg till hennes kompis och kollade på hennes valpar. Måste säga guuuuud så söta. Shit vad jag säger mycket gud! Är varken kristen eller tror på han/det eller något, men ordet kan komma till användning ibland.. :P

På tal om annat..
Vi var på någon föreläsning med skolan idag på Campus, var trevligt, för trevligt för att jag och Celina skulle kunna sitta tysta och lyssna. Nej istället pratade vi om något som vi insåg var riktigt ful! Så allt slutade i skratt och tårar. HAHA!! får mig ett skratt även nu bara jag tänker på det..

Nej nu ska jag ta en dusch sen sova så jag orka upp imorgon!

Sov gott alla glada,fula,söta,snygga,snälla,dumma... Jaa alla folk! :)

Du är guld värd min vän!











Du slutar aldrig förvåna mig! Var nöjd med det du har eller ta tag i saker för fan! *SUCK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0