Lite roligt

Namn: Louise Pettersson
Piercingar: Tungan & Naveln
Tatueringar: Absolut, 2 st!
Längd: 1.73 typ.
Väger: Under 59 sist jag kollade :P

Hårfärg: Blond! ;)
Är du kär i någon: Kär i kärleken!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej! Eller skulle vilja ha en lägenhet i stan.
Vill du nån ska försvinna från världen: Tyvärr jaa..

Dricker du alkohol: Antagligen! ;)
Röker du
: Ibland, om inget annat fest röker.

Vilket shampoo använder du: Massa olika, men ett är Tonic&Guy

Vilken parfym använder du: Olika, men en favorit är Giorgio Armani
Vad är du rädd för: Mörker, falska folk! spindlar USCH!
Gillar du att tvätta: NÄ? är så läskigt där nere :(
Gillar du Berg-och-Dalbana: Absolut, who does’nt!?

SENASTE:

Film du hyrde: Hyr inte längre.. Sen minns jag inte heller :P
Film du köpte: Hmm?
Låten du lyssnade på: ”teenage dream katy perry”

Personen du ringde: Frida
Tv program du tittade på: Äntligen hemma
Personen du tänkte på: För många just nu, men klart dom fina gilsen jag har där uppe!

ANTAL..

Gånger du varit kär: 1 Gång!
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dig: Jag vet faktisikt inte..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen aning haha!

SENASTE..

Personen du fick mail av: Minns inte, får av så många ;)
Personen du fick brev av: ?
Personen du fick sms av: Tror inte jag behöver ta upp det här! ;)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen? Mamma, pappa, syskon osv. Är för liten för

ATT MINNAS!

Saken du köpte: Pizza :D
Vad har du gjort idag: Tagit hand om mig själv..
Var det kul: Ja absolut!
Hur tidigt stiger du upp: När det är skola? olika, beror på vilket humör jag är på..
Gillar du att slåss: Beror väl på vem, och vad han/hon gjort! ;)
Vad ska du göra idag: Bara ta det lugnt, kanske se lite film och äta glass :)
Är du seriös: Beror väl på vad jag är på för humör! Eller vad tänkte ni?
Vad är du allergisk mot:
Falska folk och dom som inte kan stå för det dom gjort!

Var har du ont: Ingenstans…
Använder du hårspray: Sällan, mitt hår är så perfekt ändå! ;)

 



Här är bilder på mina tatueringar! ;) Nu ska jag slå på nån film sen sova så jag orka åka och köpa skor imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0