Hemma efter en dag på stan :)

Tja tjaa! :)

Min dag har varit riktigt mysig! Stack in till stan med mamma för att kolla runt lite och äta. Hittade självklart massa saker, men ett par skor fick följa med mig hem! :) Efter allt tittande bjöd mamma mig på kina, Mmm kunde inte bli bättre! Efter några timmar i Sundsvall tog vi bussen till Birsta city för att köpa en sak till mina bäbisar. Men är något jag tänkte visa i nästa inlägg, intressant i know! ;)
Kom hem för mer än en timme sen, så tog en lång promenad med Alice och passade på att surra med Johanna ett bra tag. Jasi finns bra patetiska personer!
Nej nu ska jag avsluta detta inlägg men slänger upp en bild på mina snygga boots jag köpte idag på Din Sko!
Finns mer snygga om ni klickar på din sko!



Some will win, some will lose
Some were born to sing the blues!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0