Full rulle

God morgon, eller god förmiddag/eftermiddag eller vad man bruka säga. :P
Vaknade för bara en liten stund sen, älskar verkligen att sova sen blev det även ganska sent för mig igår.
På tal om gårkvällen så var den lugn men trevlig. Fredrik dök upp runt sju, vi stack ner till affären för att handla lite sen stack vi hem till mig för att kolla på film. Efter ett tag dök Saana upp, var ett tag sen hon var här så var mycket trevligt att hon kom! :) Hela kvällen var trevlig, blev så att vi kollade på två skräckfilmer sen blev det lite snack och annat skoj.
Annars nu sitter jag och surra lite med Isabelle, får väl se om hon ska ta sig hit idag, sen ska jag även kolla om Jenny ville ha hjälp med barnvakt ikväll! :)

Nej nu ska jag vara social här, men slänger upp en skön låt så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0