Nu är jag här igen!

Hallå!

Kom nyss ur en skön dusch, tänkte passa på att blogga lite medans jag gick förbi datorn.
Idag har jag lite saker inplanerat.
1. Hoppas jag få veta om jag får jobba på julafton eller inte! Antar vissa tänker JULAFTON! Men vadå det är pengar!;)
2. Sticka till mammas jobb och vara social där.
3. Sola!! :D
4. Peppa inför imorgon. Och för ni som inte vet får veta det imorgon! ;)

Det var de! Skrev igår jag skulle berätta en sak för er idag, så kanske lika bra jag tar itu med det nu...
Är så att imorgon om inget går fel kommer jag göra en ny blogg! Spännande va? :) Kommer självklart få hjälp av en tjej som vet vad hon gör! :)
Ja, det var som de.. Nu ska jag äta och sen klä mig och vänta på att en gullis ska höra av sig. Annars ska jag på ett tag börja röra mig mot mammas jobb.. Får se om det blir mer bloggande idag, annars hörs vi imorgon! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0