Vad ska man säga, haha!

Helluu!
Har varit lite dålig på att blogga den sista tiden. Men bloggen är inte allt, även fast jag älskar att blogga och så men.


Ja! valborgs.. Var och förfestade hemma hos Daniel. Var ett gäng med killar där från början, men sen skulle dom vidare, så då drog Linn åt sitt håll och jag, Isabelle och Daniel vidare till Station 8! Underbart. Tyvärr så hann vi inte vara där så länge!! några undra säkert varför, så kan berätta det nu med ett stort leende på läpparna. Var så sjukt skrattretande bara.
Men vi var väl ganska onyktra alla 3 när vi var på väg dit. Men vi kom in. Jag köpte mig en drink som alltid. och Isabelle och Daniel köpte de dom skulle ha. Jaja sak samma. Men vi drack iallafall de vi hade köpt och dansade och hade kul. Sen fixade jag lite gratis dricka på mitt sätt som jag bruka göra. (A) Haha! Så vi höll oss igång. Men till sist ville jag ha en tequila och Isabelle en öl. Jag fick köpa min tequila, men Isabelle fick inte köpa sig en öl! (Tydligen så ansåg dom henne som för full!) SKIT SNACK. Tyckte synd om henne, och lät hon smaka av mig. Men det var inte så smart gjort. Tydligen hade han i baren sagt till hon, att om han såg henne dricka mer alkohol så skulle hon åka ut!
Så det var bara vad hon gjorde. Men självklart gick jag med, så då blev det O'learys istället för oss.

Sög tyvärr lite där, för ville dansa och vara på station. Så vi drog vidare efter ett tag. Blev en sen kväll/natt för oss. Vi tog en taxi runt 3 sen blev det godnatt för oss..

För övrigt vet jag inte vad jag ska säga om saker och ting. Är bara sjukt besviken och äcklad!
Har inte mer att säga eller yttra mig om. Är glad för den jag och, och kör mitt egna race nu, och ingen kan stoppa mig!
Men som man bruka säga. Om man sviker nån en gång, varför kan det inte hända igen? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0