TRÖTT , trött och? TRÖTT!

Hellu sunshines!

Kom hem för drygt 2 timmar sen. Lite mindre, ja sak samma. Tillbringade min dag/natt i stan igår tills idag. Började med att jag, Isabelle och hennes syster grillade. Eller jag och Isabelle gjorde det. Daniel hjälpte väl till "lite", men han grillade dock inget, han satt bara och drack och njöt av vårat umgänge. HAHa! Och nån äckel-granne studerade in oss med sin öl i handen! Jasi jasi!
Efter vi grillat så fixade vi oss för att dra till nån fest nära brogrillen. Var där först runt kvart över tio. Och Emil undrade hur det ska gå när vi får jobb Haha! Men nästa gång kommer han säga till oss 3 timmar före eftersom vi liks är så sega. Och berodde på vi kom 3 tinmar senare än vad han ville.. Jaja, annars var det kul på festen. Var en del folk där, några ansikten man kände igen så var kul. Vi träffade även en snubbe som ville jag och Isabelle skulle hänga med in till stan, och det gjorde vi klart! blev Mollys för oss för hela slanten. Var trevligt där, men dock en del äldre folk. Trist! Minns jag träffade en riktig "bratz" som ansåg sig kunna komma och gå hur han ville. Ja "trodde han" men såna är alltid roliga att skratta åt!
Annars såg man lite folk man ville se :) men även folk man verkligen inte ville se. Ha, du hade TUR!
Blev en sen natt för mig, skulle sova hos Isabelle men satt och snackade med Buhr ett tag i stan, och Isabelle orkad inte vänta. Men förstod hon, klockan var ändå så mycket. Men tror jag var där innan 5 i alla fall. Bättre sent än aldrig. Och tur man hade sällskap vägen hem dit. Tack! :)

Nu ska jag diska, sen gå ner och ta min tvätt sen fixa mat och lite här i lägenheten sen bara ta det lugnt.
Är fest hos nån Martin ikväll, men valde att stanna hemma för en gångs skull!



Minns den här kvällen! Du och jag mot världen baby som man säger.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0