Trött efter en awesome helg!

Hej allihopa!

Sitter här nu bakis och trött efter en händelserik helg! Kom ju till Skellefteå i fredags. Då hann jag som bara hem, packade upp lite kläder och annat, sen var det bara att fixa sig innan man skulle ut och festa! Sen igår var inget planerat, men blev så att det skulle festas igen. Så igår blev det sjungande för oss. Dock blev det inte så långvarigt där + det saknades ett happyface men ska inte klagar, natten var ung! I alla fall senare mot kvällen blev det olles för oss "igen", men var kul! Annars kan man säga jag har mer eller mindre tillbringat min helg i stan med trevligt folk! Och ett plus också för man fått känna lite nya filurer.
Mer tänker jag inte skriva om nu, kastar istället upp lite roliga bilder från igår när jag, Isabelle, Emil och Daniel var på väg in till stan!




Jag bruka skriva Love the life, och det är exakt vad jag gör. Kan inte bli bättre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0