Som man bruka säga - när spriten går in då går vettet ut!

Är exakt vad som händer för mig igår. Blev lite för mycket med allt, men hade kul och det är huvudsaken..
Började med att det blev lite drickande hemma hos Isabelle! :) eller,, lite mer än "lite" Men klagar absolut inte. Tyckte mer det fattades något där. ;)

För övrigt fattade jag inte riktigt vad som hände på Station i början. Fredrik kom inte in för det var något fel med hans legg! (skumt..) Och när jag frågade vad problemet var sa vakten bråka inte. IDIOT säger jag bara! Sen när det gäller Daniel , vart tog du vägen? Jaja, inte för att vara dum mot dom men Isabelle och jag hade kul. Blev mycket dansande för våran del. Men finns vissa saker jag helst vill glömma från där inne, men finns mer positivt så slänger bort de dåliga och låtsas som det aldrig existerat! Kom ju att tänka på vi käkade på Max igår ju. Och självklart träffade jag och Isabelle våran vän, hmm gissa vem? Neger racaren! :D Minns han lovade mig och Isabelle skjuts hem. Fast är glad det inte blev så. Blev istället så att vi tillbringade en tid på max. Man träffade några igenkända ansikten. Minns även jag satt på något lekställe och snackade i telefon, mendans Isabelle satt vi drive-in stället och snackade! Fun fun! Kan inte säga annat än att jag är nöjd med gårdagen/kvällen,natten..
Nu ska jag slänga upp två videosar från igår, sen ska jag äta för är sjukt hungrig!
Känner mig även trött, förstår som inte varför?? har sovit i 9 timmar. Men innan vi kom i säng var klockan drygt 6 nästan..





Lika barn leker bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0