Lite uppdatering!

Hallå!

Lite snabb om gårkvällen!
Jag,Isabelle och Daniel for på nån fest hos Emils kompis. Var trevligt men slutade med att vi stack över till grannarna och festade där istället. Senare mot kvällen dök Buhr och hans friends upp. Blev inte som tänkt från början, men var trevligt ändå så klagar absolut inte! Annars blev det så att jag tillbringade min natt i stan, lovely!

Lite snabbt om ikväll!
Har varit med lite folk. Emil ville festa som vanligt, men blev inte så för mig eller Isabelle, men även Daniel. SKÖNT säger jag bara. Nej nu orka jag inte skriva mer ikväll, är sjukt trött, men ska vara social med mina gäster som är här. Så skriver imorgon istället! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0