JAAA!

Nu gör jag mitt kvälls inlägg.
Mina vänner for för lite mer än 2 timmar sen. Så har nästan suttit i telefon sen dom for med en sjukling, stackare säger jag bara.. Annars har jag haft trevligt ikväll, nu längtar jag lite inför imorgon.
Har först skola, sen ska jag träffa Maria K och sticka och handla. Sen åka hem en snabbis till mig sen tillbaks till stan för att äta middag med Isabelle och fixa sig där inför kvällen! Får se vart vi ska festa, inget som vi bestämt oss än för, men vi har lite tid kvar att tänka på de..

Vad tro ni, skulle det här vara något man skulle kunna ha på sig imorgon kanske? :)

Ganska söt, eller hur? ;) men som sagt allt klär en skönhet! (skämt!) ??

Nej nu ska jag fixa det sista för sen måste jag sova så jag orka med morgondagen och kvällen/natten imorgon!
Så sov gott alla. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0