Har hunnit med en del ikväll!

Hallå!

Som det står i min rubrik - har hunnit göra en del ikväll, och det har jag också. Var först med Sandra D! Vi var ute en sväng, sen höll hon mig sällskap medans jag fixade käk och åt. Sen nördade vi dator lite. Var riktigt kul! Synd folk bara ska låtsas vara nån annan. P-I-N-S-A-M-T! Men kan ta de, är inte lätt alla gånger för små tjejerna.
Annars har jag babblat i telefon en del medans jag städat, men även städat utan att prata.
Och nu sitter jag här och ska snart duscha och kladda på mig lite brun utan sol! ♥ Blir sen att snabb-fika sen blir det sängen för mig..

Lite bilder från hur duktig jag varit..




Det var de, nu väntar duschen sen fikat sen sängen! Men uppdatera imorgon när jag kommer hem efter varit i stan med lite folk. Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0