Back home!

Helluu!

Kom hem för ett tag sen. Blev inte så långvarigt för mig idag på stan. Men man kan inte vara på stan jämt, i alla fall inte flera timmar varje dag! Håller inte har jag insett, men tror inte jag är ensam om att tycka så.. Och om jag är det så är jag den enda smarta! Fast det är jag ändå ;)

Jo jag köpte mina skor som jag ville ha! känns skönt att dom finns här hemma hos mig nu. Men innan jag köpte dom så provade jag och Isabelle massa skor. Och hittade självklart ett par andra som en dag ska stå här hemma hos mig också. Dock gick dom på 900. Men det fixar sig alltid med pengar!
Vad händer/gör jag nu? sitter just nu och lyssnar på musik och snacka med lite folk men även med "Lillmicke" på msn som jag inte träffat på tusen år! nä men känns som de faktikst. Minns när vi bodde i samma.. Hus? haha! Men hade varit och handlat, och så kom jag tillbaka och skulle gå upp till mitt rum, Hmm.. vem var inte där inne med en kjol på tror jag? och höll på att sminka sig? Jo han! Haha, roliga minnen.. :D 
Nu ska jag snart städa lite, men ska först slänga upp bilden på mina nya skor.


Fina va? ;)

Vill ni veta mer om lillmicky besök han här då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0