Timrå!

Yes mina babes! Jag är här nere, och de är så underbart!
Började med att Danielle kom till mig igår för vi skulle äta frukost osv. Sen blev de att vi stack till Birsta city,.  -
Riktigt kul hade vi!
Sen efter Birsta stack vi till Timrå och käkade pizza och snackade lite. Sen blev de att dra mot Sörberge för vi skulle fixa lite saker och så. Sen därpå stack vi hem till mig för att färga hår och fixa oss! (hmmm??..)
Super nice dag vi hade igår,. mamma jobbade natt och vi hade lägenheten för oss själva hela natten! Såå lovely!
Dock ska jag inte dricka Dooleys på ett bra tag..





Nu ska jag fortsätta sminka mig för vi ska på middag, sen förhoppningsvis träffa Daniella-Cinderella! ♥
Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0