RUBRIK!

Ikväll har jag inte gjort så mycket. Har gjort en tandblekning (slänger upp en bild på de imorgon!) städat lite, så har bara lite kvar nu ,  S K Ö N T! Gjorde dock en sen middag, medans jag snackade med både min mamma & pappa i telefon. Var rätt kul faktiskt.

Mådde ju inte så bra idag, så får se hur jag känner mig imorgon, om jag ska vila upp mig så jag orka med kvällen och allt! Men den frågan ska jag ta imorgon.

Har då lite tvätt att fixa imorgon. Sen ska Söt-Malin komma till mig och äta middag. :) Så det blir rååmysigt och trevligt!  Sen kommer Isabelle komma lite senare, och då ska jag få låna hennes "super snygga ögonskugga"

Men skriver mer imorgon. Så önskar er alla en god natt!

Kyss!


Kommentarer
Postat av: Henna

Hej! :) Gå gärna in på min blogg och rösta på någon av mina designer för nelly.se nya bikini. Ha det bra :)

2010-03-26 @ 03:48:10
URL: http://heenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0