Ohh! Vilken dag,..

Hejsan alla glada sötnosar!

Sorry för dålig uppdatering! Men har haft fullt upp idag. Började med att jag vaknade kvart över 6 och hade sån hemsk j*vla huvudvärk! Så tänkte NEJ ingen skola too me idag! så somnade om. Jag vaknade då kl 9 ungefär , så klev upp och fick god frukost av min gulliga mami. :)
Tog det lugnt ett tag sen hoppade jag in i duschen och fixade till mig lite. Blev även ett samtal med Dannie! Lika trevligt som alltid (HEHEH)
Hur som haver, fixade mig i ordning för skulle på ett möte! Så tog tjugo i tolvan in till stan.
Gick först till skolan och surrade lite med Fanny bland annat :) men även med lite annat trevligt folk.

Runt kvart över 1 stack jag till möte.. Hmm? Jo till Hotell Aurum ett fyrstjärnigt hotell! Inte illa, men fram till sak!
Ska börja ha APU där två gånger i veckan :) Är även trevlig personal där så kan inte bli bättre! Ohh, är så happy!

Efter mötet drog jag till stan för att träffa Isabelle ♥ var ett tag sen vi sågs så var på tiden!
Vi gick runt och träffade även min mami där, och jag gjorde ett besök på frasses för jag var lite hungrig.
Sen nu ikväll har jag träffat en underbar person som jag känt sen innan. Var jätte trevligt, och även trevligt att se hennes lilla son och även fika lite där borta..
Allt känns då bättre idag om man tänker på allt som varit sista tiden!

Har en sak att berätta, men de kommer först imorgon..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0