Kan inte sova.

Shit vad jag drömmer om att vara rik. Tänk vad mycket jag skulle kunna göra? som att uppfylla mina dyra drömma som går på drygt "40 000:- HAHAH!" Eller resa och se annat än tråkiga Sverige och sorliga äckliga folk som tror dom är bättre än mig..
Nej nej, jag skulle kunna göra så mycket och ingen jävel skulle kunna stopa mig.
Skulle leva som en prinsessa! Den prinsesan jag anser mig själv att vara ibland när jag är uppe i mina drömmar.
Får väl försöka få min blogg mer framgångsrik istället. (HE-HE-HE) eller vad tror ni?

Men skulle även hjälpa min mormor att bli lite frisk! ♥ Även fast de är som att ha fasit i handen.




Kommentarer
Postat av: identity

silliboobs (L)

2010-03-03 @ 11:19:00
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0