Hair talk!

Tjo hejsan!

Har haft lite att göra sen jag bloggade sist. Har fixat med tvätten, städat lite sen även fixat käk osv..
Blev godmiddag ikväll. Blev kotletter med ungsbakad potatis. Grymt gott var det!
Sen nu ikväll har jag bara tagit de lugnt med min vän här hemma hos mig. Har blivit att tjocka lite framför en rolig film! Lika trevligt och mysigt som alltid.

Pratade igår om att jag skulle ta upp om "sommar-looken" idag. Och är ju på tiden!
Satt ju för nån kväll sen och funderade på om jag ville ha hårförlängning eller inte till sommaren.
Kom självklart inte fram till något beslut eftersom jag bruka kunna ha svårt att bestämma mig "ibland."
Men sen kom jag att tänka på vilken hårfärg jag skulle vilja ha kanske, och det jag kom fram till var, Askblont med fina ljusa slingor i. Kan ju bli skit snyggt, eller vad tror ni? Hur som helst, hittade en hårförlängning med en fin färg..
Kan man gissa vilken? Jo en fin Askblond färg såklart! Så mitt beslut siktar mer och mer åt det hållet.
Och eftersom det är sommar och jag vill ha min "sommar-look" så kan det blir hur snyggt som helst.
Så slänger in en bild på håret med färgen, så kan ni tycka till om ni tycker den är snygg eller inte.
Kram på er. ♥




Kommentarer
Postat av: hanna

jag skulle också vilja ha löshår!

2010-03-31 @ 22:48:50
URL: http://withchocolateonit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0