"First day! Hmm?"

Hejsan mina Lovers!

Var på mitt nya APU idag! Trodde i början jag skulle bli knäpp.  (Tog bussen in till stan som gick tio över sju där jag bor, och kom in till stan kvart runt kvart i nästan. Problemet var att jag skulle till Anderstorp! men den körde ju när jag gick till den bussen.. OHH, trodde jag skulle bli tokig! Men det var bara å vänta och se glad ut. Självklart förklarade jag läget när jag kom dit, så allt var lugnt.. )

För övrigt gick det jätte bra. Fick vara med en kille/man/sötgubbe som heter Kennet :) Grattis till han, han har ju namnsdag idag! *Thihi* Jätte gullig man. Fick vara med han idag och greja på. Fick även spela lite på ett piano i något rum som vi var i medans han höll på att fixa med stolar. "Inget ovanligt att göra sånt när man heter Louise"
Annars fick jag sluta en timme tidigare idag för vi var så snabba med allt.  Och eftersom det blåste lite idag så fick jag skjuts in till stan. Naaaw ♥
Och imorgon börja jag kl 12 och jobbar till kl 8! Bra att får prova på lite olika tider.

Lite synd att jag inte hade pengar idag, annars skulle jag tagit en fika med Malin på stan. Men de blir istället när mina pengar har kommit som inte är så långt borta. Annars har mina frånvaro blivit bättre sen innan, så finns ingen som kan öppna sin äckliga gris käft längre. Den som skrattar sist skratta bäst... *HAHAH*
Men är glad att jag har en mamma som ringde till min rektor idag och pratade om mina pengar osv.
Men det som är komiskt är att hon bara skakar på huvet med det hon fick veta idag. Som jag trodde!

Nä nu ska jag se ett avsnitt av ett av dom äldre Paradise Hotell där söta Natacha Peyre är med i..
Så vi hörs sen. Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0