Vad har jag gjort idag?

Det första som hände idag när jag vaknade var.. Shit med ett flin på läpparna, sen tänkte jag det här måste vara en dröm! så gick upp för att hämta juice, drack många klunkar. Sen gick jag för att lägga mig igen, och insåg då att det här är ingen dröm. Och efter att inte sovit många timmar så somnade jag om. Vaknade upp några timmar senare och var hungrig! Men fick ingen sällskap, var tydligen bättre att bara chilla. Men fick i alla fall sällskap till sist. :)

Annars idag har jag blivit bjuden på middag av Sandra "D" och bakat och kollat på film och bara myst. Men självklart skulle jag sova under filmen men även bli skrämd av hon, inte snällt! Men är nöjd med dagen, nu ska jag vara social här.

Sovgott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0