Trött efter en händelserik vecka, men som dock inte är slut än..

Hallå folket!

Har haft fullt upp dom senaste dagarna, och därför har det inte blivit mycket skrivande. Slängde in något snabbt igår för jag tyckte det var dags! men blev dock inte så mycket skrivande. Men har lite saker och skvaller kanske att berätta så håll i hatten, haha! ;)

Måndags? då var jag med Isabelle, Linn och Daniel, var trevligt!
Tisdag blev det först bio sen lite festande för mig och mina vänner. LOVELY!
Onsdags då var jag med Isabelle först hela dagen. Vi gled runt på stan som små lodisar! men det bjöd vi på.
Under kvällen gjorde vi mat hemma hos henne innan vi fixade oss för fest! Blev först fest på a-torp med en deltrevligt folk :) sen blev det Mollys för hela slanten. Var sjukt kul! Träffade många igenkända ansikten men även trevligt folk. Men en sak är säkert, dansade så jag har lyckats få träningsvärk idag! men sånt man får ta. Var bara synd att Isabelle och Linn skulle dra tidigare igår.. Men hindrade dock inte mig från att stanna och dansa tills jag inte orkade mer. Drog sen på Olles när dom var där, och lyckade flirta mig in dom sista tio minuterna för att hämta en "kompis" som jag sa. Men allt slutade i kaos! Opps säger jag :P nä men inget som är mitt fel, och inget jag tänker gå in på. Tackar och bockar för den lilla publiken vi fick och säger - IDIOT! Ja? med stora bokstäver..
Annars vad har hänt idag? hade möte kl 3 sen träffade jag Isabelle på stan. Blev inget långvarigt, utan vi tog bussen hem till mig för att grilla. Blev så att vi fick sällskap av min gulliga granne. Trevligt! Annars ikväll har jag tvättat och städat lite. Not fun! men sånt som behövs..

En låt som fick mig riktigt peppad igår när jag stod och dansade.. ;)



Slänger upp två härliga bilder från igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0