Louise är trött? Woow!

Ja ni läste rätt. Men är inte så konstigt egentligen! Tror inte kroppen orka sena nätter hur länge som helst, eller utelivet.. Ja ni fattar! Men ska göra en tidig kväll så jag orka stiga upp klockan 9 imorgon och fixa mig osv innan jag ska in till stan för att träffa Emil. Får hoppas Isabelle kommer också, så hon inte ligger hemma helt död och bakis! Men fick henne att ställa alarmet på mobilen, så väckt kommer hon bli i alla fall! Haha..
Nej nu ska jag fortsätta kolla klart på mitt avsnitt av Gossip girl innan jag sla sova så S-K-Ö-N-T! :D

Sov gott allihopa! ♥



Hon fick sin andra spruta idag, så nu kan hon leka ute med sina "kattfriends."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0