Kanoners!

Har varit med Frida drygt "nästan" hela dagen... Eller man kan säga jag varit de. Först tog vi det bara lugnt hemma hos hon med Ping och Robban sen efter nån timme åkte vi till systemet för det behövdes handla lite dricka för kvällen! ;) sen blev det lite andra ärende innan vi åkte hem till Frida. Blev så att vi åt pizzade och chillade ett tag, och nu sitter jag här och väntar på att Frida ska bada klart så man kan fixa sig lite innan vi drar oss mot boysen! :)
Men nu ska jag nog öppna en cider och börja peppa för kvällen.
Önskar alla andra en trevlig fredags kväll!

Har inte glömt slänga in bilder. Lovar det kommer komma en från igår när jag får tid att slänga upp en. Säger bara tur man inte ser så mycket.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0