Jag skulle inte vilja byta mitt liv till nån annans!

God kväll folket!
Vad gör alla denna kväll, första Juni 2010? Själv sitter jag här med mitt sköna Yves roche pyjamaslinne och äter min risifrutti medans jag bloggar lite och lyssnar på musik samt nörda lite msn.. Ganska mysigt, kan inte bli bättre denna kväll. Blev ju ingen skola för mig idag, buhuhu! eller? typ! är sista veckan och kan inte missa min underbara skola bara för jag är kass på att komma i säng, eller lära mig kliva upp. Ohnej! Imorgon ska jag dit och göra bra ifrån mig. Good girl säger jag till mig själv! ;) 


Vad har annars hänt idag? Klev upp runt 1 och snackade med Isabelle ett tag, åt även lite gröt till frukost? haha!
Sen klockan 2 hade jag tvätt-tid så då tvättade jag.. Sen åt jag lite lunch/middag/något. Fixade mig sen lite snabbt och tog bussen in till stan! Träffade Isabelle där, sen blev jag hungrig så då drog vi till subway och käkade.. Sen for vi och "handlade lite,." Och senare träffade vi Linn och stack och solade! så nu är man lite smått brun ;)
Planer för imorgon är först skola, sen eter de ska jag försöka få med mig Linn och Isabelle på stan, sen ser vi vad som händer då..
Har dock inte hunnit bleka tänderna som jag hade tänkt göra, men gör inget får göra de imorgon istället!

Det här är bättre än liggsolarium! Trust me..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0