Good morning sunshines!

Vaknade för ett litet tag sen av att min telefon ringde. Jocke är på sitt jobb så man vaknade upp själv..
Sitter nu och dunkar till låten - Rider omkring med Freestyle, hahaha! Fundera i alla fall på att äta något sen dra ner till Fejken eller till berra. Får väl se vem som får njuta av sällskapet om jag inte sticker hem en sväng.
Idag blir det då Birsta för mig och mamma! Behöver verkligen en ny ögonbrynspenna!!
Annars var gårkvällen mysig. Blev att slå på en film, och blev The Wolfman med massa godis och chips och självklart godis. Snacka om att man tjockat sig dom senaste dagarna. Men har gjort det i trevligt sällskap, så är inte så jag kommer börja bli deprimerad av att äta så mycket. HAHA! :P

Ska slänga upp 2 videosar på den där Berra från när jag fick sitta och sminka han, till när han stod och dansade till låten,, Du är det finaste jag vet. ;) Fridas granne är klart bäst! ENJOY


Säkert nån som undra varför han är i Fridas lägenhet med bara handuk? och jo var så här... Var någonting jag ville han, så sprang bara över till han och sa följ med här "tror jag." Och han frågade även mig, ska jag komma såhär? jag bara JA! Så där fick ni svaret.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0