GODMORGON?

Eller vad man ska säga. Vaknade för en liten stund sen hos Frida att en sur mamma kom in och ville ha sin telefon! + Det stod en whisky i hallen mitt i allt ihopa. Hon måste ju fundera.. (Bara så du vet mamma så var det Berras..:P)

För övrigt var jag med Frida, Robban och Jocke igår var trevligt! Blev bara för mycket igår med allt. Tror det är dags för mig att tagga ner lite med det hårda om jag säger som så.. Vet inte vad som hände i min hjärna igår, men fick för mig att jag skulle gå hem.. Så gick, men sen fick jag för mig massa saker så vände för blev så rädd! plus jag inte vill gå förbi alla buskar själv. Så gick tillbaka och fick Jocke att följa med mig en bit till sist.
Hade självklar inga nycklar, och min kära mamma blev nog inte så glad när jag kom hem och var i de tillstånd jag befann mig i! Sorry dude eller? :P Var så hungrig så började görs kycklingfile och massa mat! GOTT var de;) Satt och tog de lugnt en stund och hade tusentankar i huvet innan jag bestämde mig för att dra till Frida igen. Och då var klockan nästan 3 tror jag..
Runt 9 imorse vaknade jag av att Jocke, Frida och Robban satt och snackade för fullt. Fick även veta dom tagit kort på mig med en anka på min axel. Inte moget asså.. Ska slänga upp bilden sen ska jag vara social här med min bästa Frida! ♥

Så här såg det ut, Snyggast i världen är jag "I know! ;)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0