Facemask?

Helluu!

Sitter hemma hos Isabelle nu och dunkar lite musik medans jag sitter med en.. Ja "facemask" som jag tydligen kallar det. och snart blir de mat. Bir grillad kyckling med ungsbakad potatis, Mmm så gott eller vad säger ni? ;)
For in till stan lite senare idag än som var tänkt. Lilla Emil var visst trött, men klagade verkligen inte fick sova 2 timmar extra då. Men blev väck av Fanny istället! men kom in till stan, men en som aldrig kom var Isabelle, hon sov till nästan 2 hon! nej nu ska jag fråga om en cigg sen ska jag kolla till maten. Joo blir fest ikväll! ;) Men det antog jag ni förstått, är ju jag! Haha nej skämt.. Men skriver ett sista inlägg innan vi gittar ut och lever livet för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0