VAFAN!

Hallå solstrålar!

Sovit gott? har jag gjort iaf.. :) Vaknade dock inte som jag sa vid morgonkvisten, men gör inget för var ändå inget speciellt väder idag. Är sånt där varken fint eller tråkigt väder idag.. Men ska ta hand om min mormor nu eftersom min mamma är på jobbet. Har lite planer under dagen för oss. Blir kanske att åka taxi in till Birsta city och äta eller så, we'll see! :)

Önskar alla en trevlig dag, och hoppas andra har finare väder än här där jag befinner mig just nu.


























Hittade lite bilder från Kreta i Chania där jag och min mamma, bror och hans flickvän ska åka.
Visst ser det härligt ut? ohh, längtar tills vi ska åka dit :D är inte länge kvar nu asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0