Trevlig kväll med grabbarna!

God kväll snyggingar! :)


Idag har det varit drygt 32 grader! Skönt att få lite färg , men liiiite för varmt!
Träffade Jocke och Rickard nu på eftermiddagen idag. Vi drog ut med båten och solade/bada! Dock tog de längre tid för mig, men bada det gjorde jag! Synd jag inte hade med mig nån kamera då skulle ni fått se så roligt vi hade.

Ja på tal om Lördagen..
Vad hände, och vad hände inte?!
Lite kort.. Fick gratis fylla, festade på en båt, Mm?.. Vi drog till Madhouse och kollade på Maskin och dansade på med lite folk! Jag bråkade med ett äckel som slutade med att hon skulle dra mig i håret.. Ahh börja bli såå less på tjejer som inte kan slåss.. Men ingen fara, äcklet fick igen! När jag var klar såg hon ut som ett sönderknullat luder. Opps! men that's true.. Men vi hade kul tills dom 3 "sakerna" kom..
Den bästa låten Maskin spelade i lördags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0