Söööööndag!

Som sagt hatar söndagar, även fast det är sommarlov.... Vad kan man göra en söndag egentligen? dom flesta affärerna stänger tidigt, och allt stängs tidigare, sen dom som ska jobba orka inte göra så oehört mycket! ahh *suck* det enda positiva är man kan ligga ute och sola, om det är fint väder eller bara ligga hemma och ta de lugnt. Är dock något jag skulle behöva, har varit sjukt mycket den senaste tiden för mig! och har gjort allt annat än tagit de lugnt nu under denna tiden, men har haft kul!

Vad gjorde jag igår kväll? ;)
Var med Jocke hela dagen som sagt, kom på att jag ville grilla. Så vi gick till hans jobb för han skulle hämta kött. Så snäll som han var fick jag en supergod Ben and jerrys glass, mm säger jag bara för den glassen!
Sen gick vi hem till mig och tinade upp köttet han hade med sig plus lite kött som mamma hade. Mamma kom hem efter hon solat och stack och handlade det sista som saknades, och jag hoppade in i duschen och fräschade till mig lite medans Jocke och mormor satt och läste lite tidningar, hahah! :P
Mamma kom hem, och vi marinerade köttet/kötten som vi skulle grilla och packade med oss de vi skulle ha innan det var dags att bege sig. Vart blev det grillning? Jo hemma hos Micke! mammas old-love kan vi kalla han för..
Var väldigt trevligt där borta! Men kände jag ville dricka så jag cyklade hem till Frida och hämtade mitt och Jockes alkohol. Så blev lite drickande igår även fast vi inte hade tänkt de först, men var trevligt. Dock blev jag väldigt fjantig efter att druckit en flaska vinare nästan. Men kvällen var inte slut för de. Var tänkt vi skulle hem men när vi kom till tallnäs hörde jag Berra! så jag och Jocke stack dit där Frida befann sig samt lite annat äldre men trevligt folk. Blev lite mer drickande där. Fick lite whiskey + isvatten, men kände allt blev för mycket så bad Jocke skjutsade hem mig på min cykel.. :P
Kan säga som så är nöjd med helgen, och hade trevligt igår, även fast jag för första gången drack i min mammas sällskap. Och är som sagt 18 år! och därför är det helt okej att jag gör/lever så som jag gör..

Nu ska jag snart hoppa in i duschen efter jag kollat klart på Paris Hiltons new bff! sen ska jag vänta på att Jocke kommer tillbaka och se vad vi ska hitta på för något skoj idag, men känns som det blir väldigt lugnt.
Blir att hyra film ikväll iaf. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0