Kvälls-doppet med my homies!

God kväll bloggen!

Idag har jag nästan umgåtts med Jocke och Frida hela dagen i alla fall med Jocke kan man säga..
Gick från dom en sväng vid 11 för jag skulle ta Alice, sen kom Jocke till mig kring 1 och kollade på Alice valpar och lite sånt. Sen gick vi till Frida. Tyvärr så var hon så bakis från igår att hon inte orkade göra så mycket, så jag och Jocke stack ner till tjärn där han har sitt jobb. Han bjöd mig på glass och dricka, sen surrade vi ett tag med hans kompisar innan vi drog hem till mig för att hämta mat som vi skulle ha hos Frida och äta. Det blev kycklingfile med ris och min egna sås. Mmm, gott var det och det tyckte även dom! Annars nu ikväll har vi umgåtts med Rickard och Robban. Vi stack ner till tjärn igen och tog oss en till glass samt ett litet dopp! Var riktigt skönt efter den varma dag som varit, tyvärr så skulle vi gjort de tidigare med Frida orkade inte. Men bättre sent än aldrig. :) Är nöjd med dagen! har varit mycket skratt från mig, även fast det inte hänt allt för mycket. Men blir så när man festat hårt dagen innan. Ser fram emot imorgon, då ska Jocke laga tacogratäng :) sen ska vi nog bara ta de lugnt. Tror det skulle bli regn imorgon så passa bra med en lugn dag/kväll + det är söndag! *SUCK* hatar söndagar!
Nej nu ska jag ta sista rundan med Alice men önskar alla en trevlig lördag, även fast det börja nå mott sitt slut.

Jag önskar att denna sommaren aldrig ta slut, nu vet jag vad jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0