I love the life!

Det är exakt vad jag gör! Fast igår blev det inte mycket bloggande alls för min del, men var som sagt upptagen att umgås med folk osv..
Lite snabbt om gårdagen..
Gick hem till grabbarna efter dom slutat jobba, men blev inget långvarigt där. Utan vi stack in till Timrå för jag skulle köpa hårfärg och Jocke skulle hämta mat hos sin pappa.. (Blev sur en sväng när vi gick hem, men de gick över..)
Stack hem och åt, men gick inte utan Jocke kom och hämtade mig på Linus moppe. (HAHA! man ska vara barn så länge man kan..) Annars var vi hemma hos killarna igår och Frida färgade mitt hår där, och de blev bra! :). Och som mest var vi nog 9 där! Annars sov jag där igår igen, lika mysigt som alltid..
Får väl se vem som har planer för dagen, men något blir de hoppas jag! :)


Btw! vad tycker ni om Basshunters nya låt - Saturday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0