Galen kväll igår eller vad?!

Madhouse! ;)


Var ett av de jag, Jocke och Frida tillbringade mycket tid och energi på. Dock var Rickard där först med oss, men sen drog han vidare. Men här är 2 bilder jag hittade på goggle från igår..
Visst ser det skoj ut?..
;)

I alla fall! Vi började förfesta på Jockes båt igår medans vi drog oss in mot Sundsvall! Lika trevligt som alltid.. Dock spydde rickard av mitt vin han fick smaka av... Stackare säger jag bara , men shit happens!
Frida hade ingen biljett till gatufesten med Jocke fixade det på 5 min. Trodde jag skulle fixade till hon, men inte de.
Vi kom in, och jag började gå in på Carlings för att sminka mig! När jag var klar gick vi till madhouse och det var där allt skoj började. Kvällen rullade på, vi hade skit skoj! Allt från att vara inne på madhouse till att festa i båtar/dansa på tak i underkläder. Haha! ;) Men hade kul igår, förutom i slutet när allt spårade.
Ikväll är det sista kvällen på Gatufesten, så ska sjäääälvklart dit, och som Jockes kompis sa.. (Ikväll blir det galnare, och det ska de bli!) Nu ska jag äta, men uppdatera innan jag går!

Och den som tycker jag är patetisk kan jag bara tacka och bockar för. Lever livet och har skoj, och förstår det stör andra. Men typiskt tråkiga
Skellefteåbo! :D
Psst! bättre att inte skriva alls ibland..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0