Fredag!

Hallå bloggen!

Hemma efter att varit och solat hos Frida och druckit lite vin. Kommer slänga upp en video så ska ni få se så skoj vi hade, HAHA! :D
Nu ska jag packa lite och så innan jags ka till Frida för att fixa mig för kvällen! Blir att förfesta hemma hos Rickard och Jocke! sen blir det att åka båt skulle jag tro och fortsÄtta festa. Nice nice! Livet leker, även fast jag vissa stunder kommer på mig själv.. Inget jag behöver gå in på, dom som vet dom vet...
Nu ska jag packa lite och så innan jag ska vidare. Just de, kan inte hålla mig längre nu asså! - - -
ALICE HAR FÅTT VALPAR :D och dom är 5 dagar, aww dom är så söta! Och det som är det bästa är att dom är här just nu, så LOVELY! ♥ Slänger in lite bilder imorgon på dom små sötnosarna!

Nej nu ska jag packa och skynda mig lite så jag hinner tillbaka tillbaka till Frida, så jag kan följa med hon och Ping till bolaget!

Slänger in en låt för det är F-R-E-D-A-G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0